čtvrtek 29. ledna 2015

Žaludové mikiny

Konečně jsem se dostala k tomu, abych z krásné žaludové teplákoviny ušila nějakou mikinu. Nakonec vznikly dvě :-)



První na zip je podle střihu z Ottobre 4/2014. Má spoustu chyb, ale brala jsem ji jako takový "vzorkovník", kdy jsem zkoušela různé nové věci: aplikace pomocí trhacího vlizelínu (doporučuju, skvěle se s tím pracuje), všití zipu do teplákoviny (na asi tak 10. pokus to konečně jakž takž vyšlo :-), díru na palec... a přišití kapes na vrch už jsem párkrát dělala, ale musím opravdu dopilovat. Jedna se docela povedla...



...a druhá docela ne:


A veverka má trošku divný čumáček... :-D


Ale jinak jsem spokojená a hlavní je, že syn taky a že se mu i moc líbí ty díry na palec - docela jsem se bála, jak na ně bude reagovat, ještě na ničem je neměl a on není zrovna typ, co by miloval novinky ;-) 







A druhá mikina je obyčejná přes hlavu. Tam šití nebyl problém, bylo to stejné jako tričko a i veverka se vyvedla :-)







A protože je zbytečné, aby měl malý dvě skoro stejné mikiny (navíc, když mám tu teplákovinu ještě v limetkové :-D ), dávám do svého obchůdku na Fler :-)

PS. Ještě jsem zapomněla dodat, že kdyby se náhodou někomu zdálo, že u každé mikiny je vzor položen jinak, má pravdu a není to omyl. Tahle teplákovina totiž pruží do délky a ne do šířky :-) Proč, to netuším. U mikiny na zip jsem střihla klasicky vzor, jak se dělá, přece jen je zapínání na zip, tak nevadí, že do šířky nebude materiál pružit. A navíc se aspoň natahují do délky rukávy, což je u toho zakončení s palečky fajn. Druhá mikina má střih jako tričko, ta by se špatně oblékala bez možnosti roztáhnutí do šířky, takže tam je střihnuto kolmo na vzor :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat